Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šta znači ukidanje tzv. paralelnih institucija na Kosmetu?

Komentari (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 16 februar 2013 23:11
albanopolis
jeste, baš je to volšebna stvar. šta bi to moglo da znači,a?? da albanci moraju da žive u bilo kojoj srbiji,a da srbi moraju da žive samo u srbiji,a?? ne, lepi moji, sada ćete malo vi živeti u albanskoj državi! naravno, ovo je demokratska država, sloboda kretanja zajamčena je svim građanima kosova! mi ne potičemo kretanje stanovništva etničkim čišćenjem pa da posle kukumavčimo kakva nas je to sudbina snašla zbog slobine nesposobnosti(u organizaciji proterivanja nesrpskog stanovništva koje nije uživalo u kulturnim i civilizacijskim lepotama jedne supersile kao šta je to srbija)...ali ako oćete slobodnim izborom da bojkotujete slobodno kosovo-to je vaša stvar! i to bi bilo to!
Preporuke:
8
135
2 subota, 16 februar 2013 23:22
F-16
Tragičar jučerašnjeg dana je svakako Toma Nikolić sa njegovom politički samoubilačkom porukom. Štaviše odrekao se državnosti na Dan državnosti i na sopstveni rođendan. Ali tragikomična ličnost je bio juče Vulin u Z. Potoku. On je Srbima savetovao da uđu u šiptarske institucije, i da se tamo bore za svoja prava. I to ih je borbeno savetovao, kao dobri "skojevac", objašnjavajući koliko je to za njih dobro. Dakle ni reči o zaštiti njihovih prava od strane države, tako da je indirektno podržao Tomin stav. Zvučalo je to kao kad otac nema para da sinu kupi bicikl, pa mu kaže da je mnogo bolje i zdravije da ide peške.
Braćo Srbi, šta da vam kažem. Ne smemo da izazovemo građansku neposlušnost, jer će nas zapad još gore napasti, a naše vođstvo nam ne da da vam pomažemo. Doveli su nas u situaciju iz one narodne priče: "Ko uđe kajaće se, ko ne uđe kajaće se!
Preporuke:
105
6
3 subota, 16 februar 2013 23:35
Milos
@albanopolis
Kosovo nije albanska drzava, vec americka kvazidrzava. Leglo kriminala, korupcije, droge kojim po diktatu zapada rukovode nekaznjeni teroristi, ubice, koljaci, trgovci organima. A ti si najobicniji trol, a ne Albanac. Da si zaista Albanac sa Kosova, onda bi znao da ste u Srbiji imali takva prava i privilegije kakve nije pruzala (niti sada pruza) gotovo ni jedna druga drzava. Ali su vas bitange iz vasih redova nahuskale na pobunu. E, zato vi sada kuburite sa gomilom problema dok oni uzivaju u luksuzu stecenom narko-trgovinom. I ako te je bas briga za Srbe, ne mogu da shvatim da ti nije stalo do svih onih Albanaca koje je ubio NATO, ili koje su ubili danasnji "drzavnici" Kosova, jer su hteli da svedoce protiv njih ili su bili lojalni Srbiji.
Preporuke:
93
5
4 subota, 16 februar 2013 23:37
Goran Jevtović
F 16
Ne smemo da izazovemo građansku neposlušnost, jer će nas zapad još gore napasti, a naše vođstvo nam ne da da vam pomažemo. Doveli su nas u situaciju iz one narodne priče: "Ko uđe kajaće se, ko ne uđe kajaće se!

Aman, šta ovo napisa F 16? Nisam tako nešto očekivao sa te adrese.
Ovo je čisti defetizam i kukavičluk!

Kakva bre vlast, kakvi bakrači! To su obične kukavičke marionete, skorojevići, lažovi, prevaranti, mediokriteti, izdajnici!
Izdajice nikada nisu hrabre i samouverene. Zapamti to.

Nek nam pođe za rukom da skupimo 50.000 ljudi u centru Beograda, videćeš kako će se bratija razbežati a žandarmerija pridružiti nama!
Što se tiče tzv. vojske, u glavu poznajem svakog od onih koji je "vode". Nema od njih ni "v" od vojnika. Razbežali bi se glavom bez obzira!

Izdržite braćo Srbi na KosMetu, ako nikako drugačije, eto nas dole u "dresovima" hajduka!
Preporuke:
100
7
5 subota, 16 februar 2013 23:46
perkins
odahnule su duse nedica,brankovica,ljotica,mogu da se tese da od losih ima i gorih
Ne bojim se od vrazijega kota
Neka ga je ka na gori lista
No se bojim od zla domacega

VLADIKA RADE mudar bese,al ga SRBI slusati ne htese
Preporuke:
60
5
6 subota, 16 februar 2013 23:53
F-16
Molim sve diskutante da ignorišu nikove: albanopolis, suboticanin, vasilije i slične drugosrbijanske provokatore po zadatku. Jednostavno lupite im minus i plivajte dalje. Ovako samo gubite vreme jer komentarišete nesuvisle komentare, čiji je cilj da vas izazovu da reagujete.

@Goran Jevtović
Da smo smeli već bismo to uradili. Bilo je tušta i tma razloga i povoda.
Preporuke:
52
7
7 subota, 16 februar 2013 23:56
albanopolis @ milos
ma baš ti ćeš meni da govoriš ko sam ja i šta ja znam ili ne znam! jeste, imao sam pravo kao albanac da u srbiji doživim u poslednjih 100 godina etnička čišćenja, od pokolja u ljumi i ostalih lepota u akciji realizacije albanske politike srpske vlade koju je provodila srpska "vojska" puna komita koji su se hvalili da idu da se napljačkaju( da je bar bilo samo to-čitaj srpske socojaldemokrate, geniju!),pa do nevino organizovanog slobinog deportovanja albanskog stanovništva uz svu pljačku, silovanja, ubistva i poništavanje albanskog identiteta oduzimanjem ličnih isprava i odnošenja katastarskih knjiga...a kad je reč o leglu kriminala, korupcije i droge-vidi svoj pašaluk i njegove superiorne socio-kulturne prednosti! ne možeš ti ništa da svatiš, sa tom svojom pameću i ljudskošću! posledica toga biće-supermala srbijica!
Preporuke:
9
110
8 nedelja, 17 februar 2013 00:08
Hogar Strašni
@Goran Jevtović

50.000 ljudi? Možda na ladno pivo i vruću jagnjetinu, ili na odžin koncert, a za tu rabotu na koju si mislio neće se sakupiti ni 500 ljudi. Žalosno, ali je tako, najgore bi bilo da lažemo sami sebe, i još i da u sopstvene laži poverujemo.

Ko i posle svega ima još nekakve iluzije o ovom narodu, neka pogleda na you tube prilog "Svadba od milion evra". Gledajući ga, shvatio sam da smo se Svevišnjem toliko zgadili i mi i sve ono što radimo u Njegovo ime, da je rešio da nas uništi, znate ono, kao bubašvabe koje vam ne mogu ništa, ali su vam toliko odvratne, da jednostavno morate da ih zgazite.Sve ovo nam se i događa zato što smo takvi kakvi smo!
Preporuke:
34
9
9 nedelja, 17 februar 2013 00:08
Goran Jevtović
@Goran Jevtović
Da smo smeli već bismo to uradili. Bilo je tušta i tma razloga i povoda.

Rekoh 50 hiljada ljudi i dobra organizacija!
Ako vi ne smete, ja smem, a nadam se da majka Srbija ima mnogo više ovih drugih.

Tuko sam se sa arbanaškim teroristima, američkim specijalcima, mudžahedinima i plaćenicima (psima rata) iz kozna kakvih vukojebina i to, ne retko, "oči u oči", po vrletima albanske granice gde sa jednog metra može da ti grlo raspori i oči iskopa, e pa neću se bojati ovih domaćih silnika i jadova!

Stiže proleće. Srpsko proleće, živi bili pa dočekali!
Preporuke:
53
11
10 nedelja, 17 februar 2013 00:12
Petar
Datum je istorijska obmana!
Ništavi su svi izdajnički dogovori marionetske vlasti!
Preporuke:
44
3
11 nedelja, 17 februar 2013 00:15
Miladin Zeković
Gospodo Nikoliću, Vučiću, Dačiću i ostali iz marionetske VLASTI: Sa čim ćete izać pred MILOŠA?
Preporuke:
34
3
12 nedelja, 17 februar 2013 00:38
el ninjo
Srbi sa KiM bi trebali da pošalju svoju decu i žene u Beograd, pa neka ovi pametnjakovići rešavaju humanitarnu katastrofu koju su sami napravili. valjda ne bi na njih slali policiju i vojsku. vreme je takvo da se moraju preduzeti radikalne mere. ovo je otišlo predaleko i svako odlaganje znači siguran put u propast.
Preporuke:
33
1
13 nedelja, 17 februar 2013 00:39
fristajlo
Ne znači ništa.
Tamo tek počinje gužva; nešto je odlučeno na mestima gde se i do sada odlučivalo- a šta, videćemo.
Iznenađenja tek slede.
Preporuke:
33
1
14 nedelja, 17 februar 2013 00:43
el ninjo
na bilo koji način izdajničku vlast treba dovesti do kolapsa, da im presedne onaj doručak.
Preporuke:
37
2
15 nedelja, 17 februar 2013 01:08
Tanin
Gospodin Mihajlovic je opisao sta sledi nakon brutalno izdajnicke politike Predsednika Srbije Nikolica. Zar je moguce da sef drzave vodi takvu destruktivnu, ponizavajucu i moronsku politiku a da i dalje ostane Predsednik drzave?
Preporuke:
36
3
16 nedelja, 17 februar 2013 01:26
Milodan
Problem Kosova (i Metohije) je veoma kompleksno tako da mi svojim "mudrovanjem", na svakovrsnim internet portalima, taj problem ne možemo rešiti. Ni milom ni silom Srbija neće povratiti KiM pod svoj suverenitet. To je jedno vrzino kolo koje traje preko 100 godina, jer Albanci nikada Srbiju (kasnije Jugoslaviju) nisu iskreno prihavtali i za sve to vreme radili na izlasku iz te, za njih, neprihvatljive zajednice. Pri tome su koristili sva moguća sredstva, novac, oružje, silu, enormni natalitat...
Sa druge strane, bez obzira ko u Beogradu stolovao, ništa nije činjeno da Albanci prihvate Srbiju kao svoju državu, posebno posle raspada Jugoslavije. Štaviše, svojom (za mene) neprihvatljivom politikom prema Kosovu Slobodan Milošević im je davao vetar u jedra. I sve do Kumanovskog sporazuma, kada smo ga definitivno izgubili. Sve posle toga je bilo obično političko batrganje. Ništa nama ne može pomoći, pa ni to što je Kosovo jedna neuređena, mafijaška država. Uostalom ni mi nismo ništa bolji.
Preporuke:
11
46
17 nedelja, 17 februar 2013 01:29
jabuka ili šljiva?
dakle, cela srpska dijaspora je "tikva bez korena"...e kakve sve tikve hodaju po ovom svetu!
Preporuke:
7
17
18 nedelja, 17 februar 2013 01:32
SNS = DS
Naprednjaci su najveće političko zlo u novijoj istoriji Srba.
Preporuke:
41
6
19 nedelja, 17 februar 2013 01:33
neško vlahović
mi smo sa kosmeta to znali,ali radi mira u srbiji i da nebudemo optuženi da srbiju mi sa severa kosmeta guramo u propast,prećutali smo neke stvari.Ali doćerali smo cara do duvara,mi smo uza zid povlačenja nema,a ova izdajnička ološ,nek se sprema,šta su našoj deci napravili,neka čekaju svojoj,kako činili tako im gospod bog pomogao.pomozite braćo srbi,vi u vojci i vi u žandarmeriji,mnogi me i znaju,da doture malo oružja,nema potrebe da neko gine zbog nas,mi ćemo koliko možemo čast i obraz srbije da očuvamo uz božiju pomoć.POMOZITE BRAĆO!
Preporuke:
41
3
20 nedelja, 17 februar 2013 01:34
tikve bez korena
Kad se govori o "žutoj kući", možda treba da se razmisli da nije Srbija jedna velika žuta kuća?!
Preporuke:
24
5
21 nedelja, 17 februar 2013 02:02
Papini Marinci
Hvala Zvonku Mihajlovicu sto se oglasio na ovaj patriotski nacin.Odan drzavi Srbiji,castan Srbin,koji zivi i radi u Strpcu podno Sar Planine.

Zvonko samo nastavi,svaka cast.Nastavi da saljes tekstove Redakciji NSPMa a njima hvala sto su nam omogucili da cujemo glas iz Strpca.

Pozdrav i celoj srpskoj Sirinickoj Zupi na koju se trenutno na sve nacine vrsi nevidjen pritisak siptarskih terorista i naravno domacih izdajnika o kojima bi moj skolski drug mogao da napise koju rec u sledecima tekstovima.Materijala ima nazalost poprilicno.

Proci ce i ova okupacija.Zivela slobodna Srbija i voojnoekonomski savez sa Rusijom.
Preporuke:
39
2
22 nedelja, 17 februar 2013 02:48
Impuls
@milos

Dragi Miloše, postoje ljudi koji su podeljene ličnosti, te kao takvi izvrsno poznaju srpsku istoriju, ali im neda njihova sužena svest da zdravo misle i rezonuju. Iz priloženog i sam vidiš da jedan dan se probudi kao Šiptar, a drugi dan kao bog te pitao šta. Imaju nadležne institucije koje bi trebalo da brinu o njima. Međutim, kako je poremećen sistem vrednosti oni slobodno laprdaju šta im se prohte. Jednom reči takvi likovi su višestruko podeljene ličnosti, koji sebe jedino mogu izraziti ako kontriraju bez razložno drugima. Takav ti je i ovaj naš sapatnik, nazovi komentator i sveznadar. ali ti preporučujem da ne obraćaš pažnju na njegov glistin pogled na svet. Pozdrav
Preporuke:
20
1
23 nedelja, 17 februar 2013 04:29
Cmok Totoronto
Okupirana teritorija bivše sebie treba da vodi računa o jedinoj slobodnoj teritoriju u serba.
Preporuke:
20
2
24 nedelja, 17 februar 2013 04:58
Ultravizitor
Lobotomirani undertker sa jedne i kukavički narod sa druge strane. Kome u takvom društvu treba Kosovo i Metohija. Srbi nisu sposobni da imaju predsednika i državu, a hteli bi i Kosmet. Birajte normalne ljude a ne budale. Ako vas već prevare na izborima kao na poslednjim, srušite vlast fizički jer na to imate pravo. Međutim, pravi je jedna stvar, a druga stvar je podmitljivost i neiskrenost. Koliko smo iskreni kao ljudi toliko i imamo državnosti. Država je porodica, za nju treba iskrenost i ljubav kroz slogu i jedinstvo. Undetaker je pohlepni izdajica koji je izdao nevinog kuma. Srbi ga biraju za predsednika. Ko im je kriv? Kum naravno, jer da nije pustili bi ga iz zatvora.
Preporuke:
35
3
25 nedelja, 17 februar 2013 07:46
Srbin Obični
Zar postoje takvi Srbi koji se mogu odreći Visokih Dečana, Pećke patrijaršije, Svetih arhangela, Bogorodice Ljeviške, Gračanice...!?



Postoje prijatelju i to i jeste tragedija srpska.
Preporuke:
33
2
26 nedelja, 17 februar 2013 08:38
Istoricar
Ne obracajte paznju na albanopolisa jer muslimani su uvek ugrozeni, obespravljeni, eksploatisani, sikanirani, jadni, bedni, neravnopravni... Tako ih njihova religija uci i oni se tako i ponasaju: uvek im je neko nesto kriv. Medjutim, hteo sam nesto drugo da kazem. Mislim da Dacic ne bi trebalo vise da u ime Srbije pregovara o Kosovu. Njemu su nakacene razne kriminalne afere i mislim da je on toliko ucenjen da zapravo mora da radi kako mu gazde narede. Ozbiljna debata treba da se vodi o tome da li je Dacic kredibilan za pregovore oko Kosova.
Preporuke:
35
2
27 nedelja, 17 februar 2013 10:00
Jasna*@albanopolis
I Tito vas je "ugnjetavao"(i za njegovo vreme ste pravili demonstracije) i Sloba vas je "ugnjetavao" ,a sada ste "srecni" i "zadovoljni" pod americkom cizmom u narko mafija drzavi u kojoj vlada nekoliko porodica,a ostatak naroda vam zivi u krajnjoj bedi,siromastvu i zaostalosti u plemenskim zajednicama.Ne brini se ti za Srbijicu.Kolika god da je uvek je nekoliko svetlosnih godina ispred vas.To sto Srbiji ne ide dobro, nece pomoci tvom narodu da zivi bolje.
Preporuke:
40
2
28 nedelja, 17 februar 2013 11:43
Dragan
Šta znači ukidanje tzv. paralelnih institucija na Kosmetu?


Znači - izdaju.
Preporuke:
32
2
29 nedelja, 17 februar 2013 11:55
laxa
a jeli to znaci da kada budu ukinute paralelne institucije srbi s kosova dobiti rusko drzavljanstvo??????
Preporuke:
5
21
30 nedelja, 17 februar 2013 12:04
Svetozar
Upozorenje imperije upuceno albaniji ujedno je i svest da ovde nista nije zavrseno i da Srbija jos nije klekla.
Niti ce.
Sve ovo je mucna i bolna etapa vracanja Srba samima sebi nakon titoizma i jugoslovenstva, nakon vere u zapadnu demokratiju.
Kroz celu istoriju Srbije zna se kako su zavrsavali placenici i marionete stranih interesa.
Na djubristu istorije.
Preporuke:
25
2
31 nedelja, 17 februar 2013 12:46
Anka Krajina
@ Milodan
ništa nije činjeno da Albanci prihvate Srbiju kao svoju državu

Da se niste malo zaletili u toj oceni?
Od 1945. do 1991. učinjeno je ogromno. Za one koji pamte.
Indikativno je nešto drugo. Kada su se 1991. odcepile Slovenija i Hrvatska, zašto se nije i Kosovo tada odcepilo? Zašto su čekali još osam godina?
Odgovor je u Vašingtonu a ne u Prištini.
Preporuke:
24
1
32 nedelja, 17 februar 2013 12:57
old fashion Srbin
ne slažem se da nikolić i dačić rasprodaju Srbiju zbog nekakvog bednog datuma. Ne, oni rasprodaju Srbiju radi svoje sopstvene koristi, a datum koriste samo kao izgovor i sredstvo za obmanjivanje naivne javnosti. A čak mislim da ni ta naivna javnost uopšte ne mari za datum, nego da je jednostavno digla ruke i pušta izdajnike da rade šta hoće. Inače, ako nije tako, zašto onda dačić već nije u zatvoru zog kršenja Ustava i kolaboracije sa okupatorima?
Preporuke:
19
1
33 nedelja, 17 februar 2013 13:13
Drinko Končarević
"Ukidanje" znači da i ono malo vlasti koje smo vršili više ne vršimo. To je završni čin otimanja pokrajine Kosovo i Metohija, to znači da diplomate moraju da menjaju dokumente o priznavanju Srbije u avnojevskim granicama. Ovo sa Grčkom i gasom pokazuje da Amerika nema milosti ni prema svojim članicama u NATO paktu. Prema tome od Amerike ništa dobrog i dalje ne treba očekivati. Treba se osloboditi njihovih trabanata kojih u Srbiji ima i previše. To su pre svega oni koji idu u Ameriku da jedu, na studijska putovanja, promoteri američke kulture itd. Evo ja npr. izbegavam sve što je američko, od artikala široke potrošnje pa do filmova i muzike. I čemer je slađi od Amerike.
Preporuke:
16
1
34 nedelja, 17 februar 2013 13:29
Milojević dr Miloje
Da delimično ponovim ono što sam pod drugim nikom objavio.U ozbiljnim državama političar koji slaže narod PODNOSI OSTAVKU, I TO JE NAJMANjE, a ovome trojcu (Nikolić, Vučić, Dačić) to ne pada na pamet. Kako ovaj trojac na vlasti LAŽE iz dana u dan, to oni NEMAJU legitimitet, a ni legalitet, jer za laž i prevaru treba KRIVIČNO da odgovaraju.
Dakle, narod ima pravo da ovakvima otkaže svaku neposlušnost, i da se buni do smene vlasti. Dogorelo je do nokata Srbiji, da oni na vlasti koji su radili protiv naroda i Države moraju da odgovaraju. Početi od Tadića i njegovih pa preko ovih aktuelnih. Neka Tadić ne misli da se silaskom sa trona obezbedio od odgovornosti. Šteta koju je napravio jeste zločin a zločin ne zastareva.I neka ne misli da je pametniji od nas.
Preporuke:
28
1
35 nedelja, 17 februar 2013 16:03
Turas
Mihajloviću,potpuno ste u pravu i sve srbske patriote isto misle.T.Nikolić nije toliko glup da nezna da gašenjem srbskih institucija na Kosmetu,primorava Srbe da napuste Kosmet. Jedini lek udruživanje i organizovanje protiv ove vlasti.Naravno rizik da ptriote budu mediski prokazane za fašiste od vlasti(to smo imali sa studentima u N.Sadu za vreme Tadića)je garantovan.Ali da Srbija dalje ostane pasivna,garantovano biće svedena na Beogradski Pašaluk.To se zove "meka"okupacija Cilj EU i zapada da nas Srbe konačno eliminišu kao državu, koja bi mogla u skoroj budućnosti da smeta njihovim imperijalističkim ciljevima.Ko malo prati istoriske događaje zadnjih stotinak godina, jasno se vide ciljevi Engleske i njenih zapadnih satelita.Moramo da prisilimo svoju vlast na koreniti politički zaokret.Za tako nešto nije dovoljno samo analizirati već i delovati,a za početak nazivati pravim imenima poteze Nikolićeve vlade.To je izdaja.
Preporuke:
18
0
36 nedelja, 17 februar 2013 19:03
Slavomir Srpski
Mislim da bi bilo dobro prvo da se preventivno obucimo i organizujemo za hajducki oblik borbi protiv NATO tehnike na KIM, zlu ne trebalo. Obzirom da vise nema prave vojne obuke, osim za profesionalce, zasto da ne da se organizuje koji vojni dobrovoljni logog, sa specijalcima za obuku savremenim eksplozivima i naoruzanjem. Obzirom da su mnogi od nas vojni rok davno odsluzili, a naoruzanje se izmenilo.

Mislim da G.Jevtovic sa nekim od prevremeno penzionisanih, ali jos sa savremenim poznavanjem specijalnih nacina borbe, prilagodjene bogucoj hajducuji na KIM, bi moralo biti. pa da se to organizuje, i da imamo spremne dobrovoljce za hajduciju, zlu ne trebalo. Da Srbe na KIM branimo ne samo recima vec ako zatreba i hajduckom odbranom.
Preporuke:
10
4
37 nedelja, 17 februar 2013 20:22
Ludi Vanko povodom Albanopolisa
Taj nema ni srama ni obraza.On laže i veruje u sopstvene laži.Operisanmn je od istina.Zna on kako su Šiptari živeli u Jugoslaviji i Srbiji.Deset Šištara se zaposli a jedan Srbin i tog procenta su se slepo držali i kad je neki Srbin kao stručnjak bio nezamenljiv.A takvih je bilo veoma često.Školovann su sa po dve i tri stipendije jer ih škola nije intereassovala.Itd, itd.Bili su iznad Srba u srpskoj državi.Oterali su Srbe iz Lapskog kraja pod vidom ekonomske migracije."Ideš tamo gde ti je bolje".Njima je tu bilo dobro, gde nama "nije".I sve to pod besramnim lažima.I sada seiri .Prvi na sajtu Pustili ga da ga časte za proslavu."Dosta smo mi pod vama .Sad ćete vi malo,pod nama".Znate li šta to znači.Budemo li mi pid takvim svetom, koji nema u sebi ničega sem laži i pokvatrenjaštva, podmićivanja moćnih i metanisanja sili,znači nestati.On pojma nema šta izaziva kad se ovako ači.Puni mehove narodnog gneva i kad dođe vreme čudiće se svet šta nas je to tako zapalilo da sve to tamo srušimo
Preporuke:
7
2
38 nedelja, 17 februar 2013 20:27
Milodan @Anka Krajina
Da se niste malo zaletili u toj oceni?
Od 1945. do 1991. učinjeno je ogromno. Za one koji pamte.

Da budem malo ciničan, da li mislite na period Aleksandra Rankovića od '45-'66. godine ili na vreme Miloševića od '87. godine?
Elem, problem i jeste u tome što vlast nije bila funkcionalna da bi njome bili zadovoljni Srbi, Albanci i ostali, dakle, vlašću nisu bili zadovoljni ili Albanci ili Srbi te je to razlog za prikrivena ali i javno iskazivanje nezadovoljstva pa i u Titovo vreme, novembar '68. godine.
Zašto su čekali još osam godina?
Odgovor je u Vašingtonu a ne u Prištini.

Po mom skroimnom mišljenju, odgovor je u Begradu a evo i zbog čega:
Nakon potpisivanja Dejtonskog sporazuma jasno je rečeno (zna se od koga) Miloševiću da oslobodi medije i na demokratski način reši probleme na Kosovu da bi bio "faktor mira i stabilnosti" na Balkanu. On to nije uradio i desilo se to što se desilo. Malo mudrosti, dobre volje i spremnosti na kompromis je našima trebalo.
Preporuke:
0
16
39 nedelja, 17 februar 2013 20:49
Jututunac povodom Slavomira Srpskog
Slavomir je u pravu.To je posao za g.Jevtovića.Čovek zna znanje.Ovo što se svađamo oko političkih laži i smicalica a sprema se mica trakalica, je koješta.Tu niko prav, ni jedini, svi psi redom na juriš i skokom.Kosovo nas čeka.Videste li paradu te sile u Prišgtini.Možemo mi da smejemo toj desetini motorcilala i dvama kamionima ali taj svet to gleda sa najvećom rešenošću i nadom.Napunili su nas velikim ѓnevom i strašnim nepravdama svi redom okolo.To neće lako da se završi.Šiptari i Hrvati dolivaju ulje. .Ceoo naš duhovni svet je opterećen zlom koje nam se čini na sve strane.To mora da eksplodira.Kad tad.A za to su potrebni stručnjaci kao g.Jevtović.Zlu ne trebalo
Preporuke:
7
3
40 nedelja, 17 februar 2013 21:38
albanopolis @ jasna, impuls i slični
vama civilizovanima i slobodarima,evo 2 citata:" nije se mnogo čuditi grubim instinktima naše seljačke mase za čije se školovanje i civilizovanje ova država nikad nije brinula;ne treba se zgranjavati ni nad uskim i bednim političkim i duhovnim horizontom naših vojnih komandanata koji su vaspitani da hladnokrvno,zločinačko ubijanje desetina i stotina arbanasa,njihovih žena i njihove dece smatraju kao neki heroizam;ne treba se revoltirati ni zbog buržoaskog javnog mnjenja koje daje moralnu razrešnicu za sva ova zverstva,koje šta više izaziva apetit za uništavanje arbanasai njihovih porodica...pošto paroluza takvo shvatanje i takvu politiku bacaju ljudi koji stoje na najvišoj društvenoj i političkoj visini u srbiji."; "...treba spasavati i ugled srpskog naroda pred kulturnim demokratskim evropskim svetom.treba dokazati da u srbiji ima sveta,ima dosta sveta,koji misli suprotno njima,i da na čelu svega stoji...socijalna demokratija."(dušan popović) teško je danas to dokazati!pozdrav!
Preporuke:
4
20
41 nedelja, 17 februar 2013 23:34
F-16
@Ludi Vanko
Pa ti brate ne da si lud nego si skroz prolupao. Pa zar ne vidiš da je albanopolis isto što i vasilije ili subotičanin, to jest jedan običan drugosrbijanski provokator, koji ima za cilj razvodnjavanje nacionalno korisnih diskusija. Ne kažem, s vremena na vreme mu i uspe da skrene diskusiju na potpuno drugi tok, ali sve ređe.
Jednostavno mu lupite hejt, i plivajte dalje. Ne gubite vreme i ne dajte se isprovocirat`!
Preporuke:
16
0
42 ponedeljak, 18 februar 2013 11:11
Ludi Vanko za F-16
Prolupao ja ili ne prolupao, svejedno mi je da li se Vesna Pašić, ili Sonja Biserko potpisuju svojim imemnom ili ga pozajmljuju Albanopolčisu. Ovde se moj sokole diskusije često skreću na sporedni kolosek i iz naših nacionalnih i partijskih ogranmičenja.Bolje da ja lud kažem po nešto što je istina nego da svi drugi budu luđi od mene dok lažu sami sebe
Preporuke:
11
1
43 ponedeljak, 18 februar 2013 21:26
F-16
Vanko, brate moj ludi, dao sam ti lajk!
Preporuke:
4
0
44 utorak, 19 februar 2013 08:01
Vuk
Jos samo jedan put postoji za Srbe.
Prvo na ulicu i sterati s vlasti olos izdajnicki a onda u cetovanje da se brane Srbi sa Kosmeta.
Mozda se tako i nece osloboditi Kosmet ali ce se sigurno sacuvati i olaksati zivoti Srba koji su ostali dole da cuvaju srpske svetinje.
I arnautski zlikovci ce dobro razmisliti pre no sto napadnu Srbe kad budu znali da postoji neko ko ce im isporuciti racun za to i izvrsiti naplatu.
Pokazati da progon i ubijanje Srba nije besplatnan i da ni oni ni niko njihov nece moci mirno zaspati dok to ne bude mogao i svaki Srbin na Kosmetu.
Preporuke:
4
0
45 ponedeljak, 25 februar 2013 22:49
Petar iz Štrpca
Autor ovog teksta je predsednik opštine Štrpce inače član SRS-a. Sve što kaže je potpuno tačno, izdaja je dostigla svoj vrhunac a narod potpuno sluđen i dezorjentisan. Što se opštine iz koje gospodin Mihajlović dolazi, to je još uvek srpska opština sa oko 12 000 Srba. Međutim problem je što je gospodin Mihajlović tokom svog mandata koji traje skoro 5 godina povukao mnogo pogrešnih poteza koji su doveli do potpune albanizacije ove opštine. Sada je marginalizovan i kontrolu nad opštinom drži Tačijev gradonačelnik srpskog porekla iz SLS-a. Bez obzira što je imao apsolutnu podršku na početku mandata brzo je izgubio jer kad je osetio vlast ponašanje mu se nije razlikovalo, imao je puno afera. Zato je opština sada skoro albanska a podrška Mihajloviću pala na 320 glasa uže i šire familije. Uvek krećemo i prvo gledamo sopstveno dvorište pa tek onda vodimo svetsku politiku.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner